بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر...(علی جهانیان)

 

من اعتراف می کنم : « اینجا جهنم است.»

باور کنید هست، فقط فرصتش کم است .

من اعتراف می کنم این لاشه ی غریب

وامانده ای ز قافله ی درد و ماتم است .

این زندگی است یا شبح تازه ای ز مرگ؟!

آخر مگر حکایت دنیا فقط غم است ؟

حوا برای کودک خود نان ندارد، آی ...

این دخترک که روی زمین مانده مریم است.

گندم نخورده است ولی جان هر دومان

آن مرد زخم خورده ی بیمار آدم است!

     ***

ما کودکان ساده ی تقدیرهای شوم

فرصت برای بودنمان قدر یک دم است.

هی راهیان پس از من در این دیار :

من اعتراف می کنم :« اینجا جهنم است.»

                                                           «علی جهانیان»

نظرات 4 + ارسال نظر
آرین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

خیلی زیبا بود. لطفا شعرهای بیشتری از خودتان در "بیتوته" قرار دهید.
خسته نباشید.

ممنون.
منتظر نظرات دوباره تان هستم

شهیر پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
بسیار از این همه شور و اشتیاق شما در این خبر نامه فرهنگی بسیار بی نظیر تشکر می کنم.
به انتظار غزلهای زیبای بیشتری از شما هستم .

دختر ایرونی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.com

بارها و بارها این شعر را خواندم بی نهایت زیبا بود.

مینا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ

این جز خوبترین شعرای سیاسی بود که تا حالا خونده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد