بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

منوچهر نوذری، درگذشت.(بی.بی.سی)

وی، که از چندی پیش در بیمارستان مدرس تهران بستری بود در روز چهارشنبه، 16 آذرماه، به علت بیماری ریوی وعفونت کلیوی درگذشته است.nozari

منوچهر نوذری در سال 1315 متولد شد و بیش از نیم قرن در عرصه های مختلف هنری فعالیت داشت.

منوچهر نوذری علاوه بر بازیگری از پیشکسوتان فن دوبله فیلم نیز به شمار می رفت و فعالیت هنری خود را در هفده سالگی با ورود به عرصه دوبله آغاز کرد.

او در سال 1335 خورشیدی (1956 میلادی) در رادیو نیز به فعالیت پرداخت و از سال 1338 به عنوان دستیار فنی فعالیت در سینما را آغاز کرد.

متن کامل خبر ...

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر ایرونی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://dokhtar-e-iran.blogfa.com

سلام،
درگذشت این هنرمند رو به جامعه هنری ایران تسلیت می گویم

در مورد شعر هم ،‌نثرت واقعاً زیبا بود اما به نظر من دو گونه شعر داریم قدیم و جدید، قدیم که دارای مصرع و قافیه و ... می باشد که من به هیچ عنوان تخصصی در انگونه شعر ندارم اما شعر نو یا شعر نیمائی باید دارای وزن باشد نمی دونم چطور بگم وقتی به گوش می رسد خوش آهنگ باشد که من احساس می کنم اشعار شما فاقد این خاصیت هستند هرچند دارای مضامینی پر بر می باشند.

شرمنده که جسارت کردم

شاد زی

علیرضا فارسانی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

علی جان از قبل هم چنین تصوری از کارت داشتم عالی کار کردی سعی می کنم زودتر مطالبم را برایت بفرستم .

وحید شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ب.ظ

به هر حال زندگی همینه : بیتوته کوتاهی بین گناه و دوزخ
درگذشت این هنرمند گرامی را تسلیت عرض می کنم.

sasan یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.sasan20.blogfa.com

noreat 20 say kon sher mazhabi ham benevisi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد