بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر (علی جهانیان)

هان این شبح منم که به دیوار می کشی؟

که انگار بر دلش تب آوار می کشی ؟

من از همان حوالی آغاز مرده ام ...shabah

بیخود به دور حادثه دیوار می کشی .

من سالهاست مرده ام ای مرد گوش کن :

تو انتظار غیرت مردار می کشی؟!!

در من عقاب بلهوسی پر نمیکشد

وقتی به پشت پنجره ها سار می کشی

***

انگار مردنی است از اینگونه قسمتم ...

بر آسمان سینه ی من دار می کشی.

آری منم همان که به پایان رسیده است

« با من رفیق هر شبه سیگار می کشی؟!»

                                           علی جهانیان ۶/۴/۸۰

نظرات 8 + ارسال نظر
اطهر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:32 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

کاش می دانستیم
زندگی با همه وسعت خویش محفل ساده غم خوردن نیست
زندگی خوردن و خوابیدن نیست
اضطراب و هوس دیدن و نا دیدن نیست
زندگی جنبش و جاری شدن است
از تماشاگه آغاز حیات تا به جایی که خدا میداند


من آپم
شعر قشنگی بود

فائزه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://faratarazbodan.blogfa.com

سلام.من زیاد از شعر سر در نمیارم که بخوام درباره اش صحبت کنم فقط از خوندنش لذت بردم و منو یاد یکی از شعرای الکوس پاناگولیس انداخت!!!
یه سوال:چرا ۲ بار پستش کردی؟

علی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام علی جان:شعر قشنگیه و لذت بردم. موفق باشی.

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
نغمه پیوسته به جاست
خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد

وحید دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ

جیگر! سیگار نوکشیم! قلیون وکشیم!

وحید دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام علی جان!
وبلاگ یاسین محمدی رو پیدا کردم و براش پیغام گذاشتم و درباره بیتوته و آدرسش براش نوشتم. آدرس وبلاگش اینه :
http://sallib.persianblog.com

امینه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

از این زمان گذران انتظار وفا نداشته باش

وحید نع جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام علی جون ...
منمنون که شعرت رو گذاشتی
خیلی عالی بود.

عاطی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام علی خوبی؟ بابا تو هم شاعر بودی ما نمی دونستیم ها ؟ تا حالا کجا بیدی ؟
ولی عجب شعری بود راستش و بگو از کجا اوردیش ؟ ها؟
جدا وبلاگت حرف نداره مرحبا و افرین
افرین دمت گرم و سرت خوش باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد