بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر (علی جهانیان)

می رسد در تب این آینه تابم یا نه؟!

یک نفر می رسد آیا به جوابم یا نه؟!اینه

یکنفر هست که این حادثه تفسیر کند:

« من کی ام ؟ این شبه پشت نقابم یا نه ؟»

در به در در تب دستان شما می سوزم...

ره به دریا ببرد کهنه سرابم یا نه؟!

من نمی دانم از آغاز چه بوده است بگو :

انتهایم چه شده نقش بر آبم یا نه؟!

آب در مقدم چشم تو شراب آلوده است

من خراب هوس دست شرابم یا نه؟

زجر زنگار نگاهت به دلم مانده ولی

می شود در شب این قصه بتابم یا نه؟

درد من عقده ی دوریست عذابم ندهید...

بدهد عقده ی دیرینه عذابم یا نه؟

خواب من بی تو بجز مرگ ندارد ثمری

تو بگو تا بروم بی تو بخوابم یا نه؟!!!

                                       « علی جهانیان ۴/۲/۸۰ »

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر ایرونی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://dokhtar-e-iran.blogfa.com

سلام

این شعرت فوق العاده زیبا بود

فرزانه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ

عالی بود...
همین

وحید (ن) سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد