بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر (علی جهانیان)

شرری در نگاهتان پیداست

از هیاهوی آهتان پیداستغم

من نگفتم که دوستم دارید...

به خدا از نگاهتان پیداست

پشت احساس ابرهای دلم

غزل روی ماهتان پیداست

بانوی قصه های رنگی من

برج و باروی شاهتان پیداست

نه همین نوگل بهار منید

کز شکنج کلاهتان پیداست؟!!!

روز من از تو رنگ می گیرد ...

از دو چشم سیاهتان پیداست

در همین ابتدای عاشقی ام

اولین اشتباهتان پیداست

تا دلم از غم تو می سوزد

شعله های گناهتان پیداست

                           (علی جهانیان ۲۰/۳/۷۹)

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

سلیقه تون حرف نداره آقای جهانیان در انتخاب تصاویر

مرجان شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

زیبا ... صمیمی ... لبریز از صداقت
و مثل همیشه تلنگری در بیت آخر که تاثیر کلامتان را
صد چندان میکند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد