بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر (علی جهانیان)

ای انتهای قصه ی آدم ... سفر به خیروسوسه

اندوه جاودانی ماتم ... سفر به خیر

دیریست از هوای دلم کوچ کرده اید

از آسمان سرد نگاهم سفر به خیر

امروز صبح بغض دلم باز شد گریست

در کوچه های دغدغه و غم سفر به خیر

هرگز دل از نگاه شما بر نمی کنم

ای ماجرای عشق دمادم سفر به خیر

اینجا بهانه ایست شراب و انار و سیب

وسواس بی قراری آدم سفر به خیر

دیگر نه اشک و آه مجابم نمی کند

وقت است خون به باده ببارم سفر به خیر

من تا به آسمان خودت دوست دارمت...

حالا زیاد باشد و یا کم سفر به خیر

                                   علی جهانیان ۲/۸/۱۳۸۱

نظرات 10 + ارسال نظر
حسینیه بلاگفا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ http://gozarname.blogfa.com

یک به یک اشعارتونو خوندم و از قدرت کلامتون به حق لذت بردم...تبارک الله!...خیییییلی زیباس رفیق!...تعارف ایرونی نیس...خییییلی زیباس...
ی پیشنهاد:
با استعانت از همون زیباآفرینی که از دریای کرمش این سهم هنرو به شما ودیعه داده، در مرثیه و مدح آقا سید الشهدا حسین بن علی - ارواحنا فداه - شعری بنویسید و رخصت بدید تو -حسینیه بلاگفا- با نام خود شما و به انضمام آدرس وبلاگتون قرار بگیره...منتظر سرودهء شما توی ایمیل یا صندوق نظرات وبلاگ ملحوظ هستم...
علی یارت رفیق!...
یا علی...

انیس سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ http://inverseanis.blogfa.com

سال نو شما هم مبارک

وحید چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ق.ظ

سال نو مبارک! امیدوارم سال خوبی داشته باشی. اگر هم تصمیم دارید مسافرت برید، سفر به خیر !!!
راستی علی ازدواج کردی یا نه ؟ دیروز یک SMS خوندم که نوشته بود :
برای تمامی پسرهای دم بخت: بدلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای مرغی، تا اطلاع ثانوی از قاطی مرغها شدن پرهیز کنید.

گنجشکک اشی مشی چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://ommidvar.blogfa.com/

دورود/

همیشه نظر دادن برای یک سروده برایم سخت بوده

اما حیفم آمد بی تحسین از این وبلاگ بگذرم ..

ممنون ...

سال نو بر شما مبارک .

وقت خوش ././././././././././.

علی فرهمند پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ب.ظ http://farahmand.mycloob.com

سلام علی جان خیلی قشنگ و لذت بخشه با اجازه شما اینو تو وبلاگم گذاشتم . سر بزن

حامد پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام علی جان
سال نو مبارک باشه
سال خوبی را برای خودت و خونوادت آرزو می کنم
شعرت هم که قشنگ بود.
خداحافظ عزیزم

امین پسری از اصفهان شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

چتوری بی معرفت یه وقت حالی از ما نپرسی ها خرجت زیاد می شه
سال نو هم مبارک
امیدوارم هر جا که هستی قلیون زندگیت چاق چاق باشه(می دونم ترک کردی من که ترک نکردم در ضمن می دونم خیلی جمله قشنگی نیست ولی میدونی که کلا من ...شعر قشنگ بلد نیستم بگم)
در هر حال هر جا که هستی امیدوارم خوش و سر حال باشی
قربانت

اطهر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
آواز خوش هزار تقدیم تو باد
گویند که لحظه ایست روییدن عشق
این لحظه هزار بار تقدیم تو باد

سال نو مبارک

at سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام جهانیان عزیز
امیدوارم که حالتان خوب باشد اگر احوال ما را جویا باشید باید بگویم که ملالی نیست جز دوری شما دیشب دم شام از خدا خواستم که ان شاءالله سال جدید سال خوبی برای همه باشد و تو را هم جزئ این همه در نظر گرفتم یادت باشد که به فکرت بودم پس تو هم اگر وقت کردی به یاد کلثوم باش چون اونجا دستش کوتاست و خدا نمی رسه ...
دیگه مراد می گه خداحافظی کنم میگه سلام من را هم برسون من سلام اونو می رسون م و دور از چشم اخوی - بین خودمان باشد - سال نوی تو هم مبارک کاش که صد سال به این سالها ... تا سال بعد فعلا خداحافظ اگه در طپش باد خدا را دیدی همت کن و بهشون یادت باشه بگی ...
مثل بچه تهرونی ها قربانت بای

سارا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.marge-rabete.blogfa.com

ای از طلوع سبز غزل ها قشنگ تر

چشمانت از ستاره و دریا فشنگ تر

ای ابتدای حس تغزل نگاه تو

از شعر های شرجی نیما قشنگ تر

اعتراف میکنم که در مورد شعراتو ن اصلآنمیشه و نباید نظر داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد