بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

مشکل...

دوستان عزیز ...

با سلام و عرض تشکر.

باور کنید اگه آپ نمیشم مشکل سیستم پشتیبانیه...

متاسفانه از 3 هفته پیش وبلاگ دچار مشکلی شده که اجازه ویرایش در قسمت مدیریت رو به من نمیده...

خب...

نمیدونم چیکار کنم.

فعلا به پیشنهاد یه دوست خوب که همیشه همراهم بوده این مطلبو زدم که به پای کم لطفی من نزارین.

ضمنا از دوستانی که میتونن در حل این مشکل کمکم کنن خواهش میکنم دریغ نکنن.

ارادتمند شما.

بیتوته
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://pink-sunset.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن
موفق باشید

مرجان شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

صبر می کنیم ومنتظر می مونیم
تا هر وقت که لازم باشه ...
ببینیم بالاخره کی کم میاره ؟
ما یا سیستم پشتیبان ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیروز باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

مخلصیم علی آقا
یه تلفن به این تمبکی دلتنگ بزن
بای
جمشید

حسن( پسرخاله) چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام پتاسیم
اگر راه گم کردی یه سری هم به ما بزن
راستی داستانک آدامس خیلی با حال بود
ولی بقیه داستانها را نفهمیدم شرمنده
دمت گرم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد