بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

داستانک (علی جهانیان)

 

...

: « ببین آقای محترم ؛ این یه کار کاملا شخصیه ... خواهش میکنم ...»

- : « نمی تونم بی تفاوت باشم ... اگه کسی خوشش بیاد که تموم دنیا رو به گند بکشه ...»

: « چرا قاطی میکنی؟ چه ربطی به این چیزا داره ... اصلا آقا همه ی این چیزا مال خودمه ... دوست دارم...»

- : « مگه خودت تنهائی که هر کاری دوست داری بکنی؟!! یالا بیا پایین. »خودکشی

:« بیچاره تو اصلا میدونی چطور داری زندگی میکنی؟ اصلا اگه فردا نباشی چه کاری از دنیا لنگ میمونه؟»

- :« این مهم نیست ؛ سعی میکنم پیشرفت کنم تلاش میکنم و سعی میکنم ...»

: « سعی میکنم ... سعی میکنم این حرفا واسه فاطی تمبون نمیشه؛... آقا چقدر پول داری؟ بعد از ۱۰ سال که در جوار وجدانتون سگ دو زدین چی داری ها؟... نه بگو... چی داری؟»

-: « خوب اینا درست ولی همه چی که این نیست ؛ آدم ... »

: « کدوم آدم؟ آره دماغ داری ... دهن داری... و اگر بخوای پیرو اجدادت باشی ... هر دو سال یه اسم واسه سند جنایتت انتخاب می کنی ... اصلا الان می دونی کسی خونه منتظرته یا نه؟ من مطمئنم ...»

- : « هی ... هی ... یواش تر ... اینو دیگه نگو ... اگه توی هیچی شانس نیاوردم زنم نعمت بزرگیه »

: « آخه خره ... قرن ۲۱ شده تو هنوز این چیزا رو بلغور میکنی؟... اصلا به من چه که زنت خوبه یابده ... اصلا شاید بخوای تا ۶۰ سال هر ۲ سال یه بچه پس بندازی... به درک ...؛ راستی اگه باز الکی گیر نمیدی قبل از کارم یه چیزی بگم : اون نعمت بزرگیه - زنتو میگم - ولی همیشه چیزای بزرگ تقسیم میشن ... »

- « خفه شو ... معلوم هست چی میگی؟!!!...»

: « گفتم که... اصلا به من چه من که ۲ دفه بیشتر ندیدمش ؛ شاید داداش  نداشتش بوده ...»

مرد با ریشش ور می رود و این پا و آن پا می کند ... دستش را در جیبش می چرخاند ... شیار نوری که به زحمت خود را به درون چپانده خط اریبی روی صورتش می اندازد...

رگ گردنش ورم می کند... دستش را بیرون می آورد ... چیزی در دستش می درخشد ...

چاقو را در گردنش فرو می کند  و می افتد ...

*

مرد طناب را از گردنش در می آورد و از صندلی پایین می آید ...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ادمین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

احسان دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام علی آقا
خوندن داستانک هات به آدم لذت می ده
بازم برامون بنویس
پاینده باشی و پیروز

فائزه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://faratarazbodan.blogfa.com

قرن قرن ۴۱ هم بشود آدم همان آدم است!

مجید دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.majonline.blogsky.com

سلام اومدم سراغت . کلی با وبلاگت حال کردم .
یه سری به من بزن . آخه تصمیم گرفتم به روز باشم.
بای بای بای

وحید نعیمی سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام داش علی
خیلی نوکریم
سری هم اینورا بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد