بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

شعر (علی جهانیان)

 

من چندمین مسلول بند سرنوشتم ؟

وحشی ترین صید کمند سرنوشتم

دارد خدا بر ریش من می خندد اما ...غریبه

مبهوت محض نیشخند سرنوشتم .

دیوار ما کوتاست این هم از خدا که

هم می زند در چای قند سرنوشتم

این زندگی مانند جان کندن غریب است

در اضطراب چون و چند سرنوشتم

یک اتفاق ساده در فکر رسیدن

دارد می افتد از بلند سرنوشتم

ای کاش می شد بار دیگر سربگیرد

کرمان برای شاه زند سرنوشتم

هردم بگوئید این بهانه ست آن بهانه ست

دیوانه ی اخلاق گند سرنوشتم

انگار از اول به من حبس ابد خورد

من چندمین مسلول بند سرنوشتم ؟!

 

                                            ( علی جهانیان      ۱۴/۱۲/۸۵)

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا دایی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام میبینم کرمان شده شهر ارزوها منو هم ببر ببینم .خدا رو چه دیدی شاید منم شا عر بشم

محمدی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.minimal-story.blogfa.com

سلام
شعر زیبایی بود
شما در پیوند من قرار دارید
نظرت با تبادل لینک چیست

مرضیه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://ofoghhayedur.persianblog.com

سلام
غزل زیبایی بود
منم به روزم ومنتظر نظرات شما

حالا دیگه غریبه! پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ق.ظ

اما بر جمع ما چه رفت که مفتون شدیم و راه
راندیم بر تباه
دیدیم اینجا نه رستگاری
که هول زار تباهی بود
پایان سر به راهی
آری دریغ عقربه ی ساعت زمان
راهی به بازگشت ندارد
( حمید مصدق)

سید شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ق.ظ http://asiiiir.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
من از شما عذر می خواهم که وبلاگتان را در پیوند ها نگذاشته بودم.
حالا بروید ببینید
ما ارادت خاصی به شما و شعر های شما داریم
سید

مرضیه جهانیان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://بب

سلام .خیلی زیبابود .

مسعود اکبری راد سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام علی جان سال نو مبارک
هر بار که در وبلاگ شما بیتوته میکنم پشیمون نشدم
راستی یه غزل جدید تو وبلاگم دارم که همین دیشب که اخرین شب سال بود گفتم ...که به پاس اون دو سه روزی که حسابی بهث زحمت دادم و برای خاطره های شیرینی که برام ساختی به تو تقدیمش میکنم... امیدوارم خوشت بیاد
بهم سر بزن قربانت مسعود...

مونا شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://boyemadaram.blogfa.com

درود خدا قوت
من با این ترانه یا شعر زیبا خاطره ی قشنگی با دوستت حامد دارم. خیلی پسر خوبیه قدر این دوست خوب رو بدون از شما برام خیلی تعریف کرده با ارزوی پیروزی و موفقیت در زندگی اینده

عطر لیمو شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام
شعر یا بهتر بگم دل نوشته ی خوبی بود ...(اینفدر به دنیا لعن و نفرین نفرستید به برگهایی غکر کنید که به امید ادما سبز می شند)

iman شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

salam ali jon
kheili ziba bod
bos

رضا سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد