بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

موقتا خداحافظ !!!

سلام دوستان عزیز ...

مزاحم شدم بگم شاید تا چند وقتی دیگه نتونم مطلب بزنم...البته من اینقدر سبز نیستم

بعد از سالها خدا قسمت کرده برم شمال ولی قسمت ما معمولا یه جور دیگس ...

با اجازتون فردا دوشنبه (۴/۲/۸۵) دارم میرم خدمت (بندر انزلی)

امیدوارم هر چه زودتر بتونم مطلب بزنم...

خوشحال میشم اگه توی نظرات هر چی دوست دارین بنویسین

گاهی وقتا خوندن این مطالب برام از همه چی قشنگتره...

به امید دیدار دوباره در بیتوته ای دیگر

                                     علی جهانیان

نظرات 15 + ارسال نظر
عزیزت ایمان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام رفیق عزیزتر از جانم
امیدوارم که خوب باشی
شاید وقتی که این نامه را می خوانی فرسنگها شاید هم قرنها از من دور باشی
شاید هم وقتی این را میخوانی ۲ سال از نوشتن ان (شاید هم این) گذشته باشد
شاید هم وقتی این را میخوانی ابها از اسیاب افتاده باشد
به هر حال وقتی که شنیدم باورم نشد که تو هم ؟!
ولی همه اولش همین میگن تو هم مثل بقیه.
شاید هم وقتی این نامه رو میخونی...الان چشام پر اشک شده بغض گلوم کرفته دستام میلرزه دیگه نمیتونم ادامه بدم به اینجام رسیده اخه تا کی بگذریم..
امیدوارم خدمتتم مانند دانشگات پر بار باشه(تعداد سال)
نمک در نمکدان شوری ندارد
دلشون طاقت دوری ندارد

فرهمند دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ http://farahmand.mycloob.com

باد آهنگ غریبی دارد، غم غربت با اوست

فصل خفتن در راه،عاشقی بی معناست

بر پر شاهپرک شهر ما، قطره اشکی ز غم شمع به جاست

نه چراغی در باد، نه گلی بر ساقه

همه پرپر ز خموشی دلی، می سوزند

فصل خفتن در راه، عاشقی بی معناست

و شقایق تنهاست


علی جان سربازی هم دوران خاص خودشو داره .امیدوارم زیاد سخت نگذره.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

شما کَدومتایه ؟ اسمتو چیزَ ؟ به ایمیلم گویه


[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

ببخشه .. شما کدومتایه؟ واتونمدم!!... به ایمیلم گویه .. هخب .. خنتو اودو

داوود-م سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام خوبی
چی شد امریت؟
به هر حال خوش بگذره.
شمال شماله دیگه چه روی شن ساحل دریا چه سینه خیز رو خاک پادگان!!!

at چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
ای گذشته از جان ، ای فداکار ای ایثارگر ای سرباز وطن !

من هم با ایمان کاملا موافقم و اصلا باورم نمی شد تووووو هم
امیدوارم که خانواده های بازمانده را خداوند صبر والا و شکیبایی جمیل عنایت فرمانید
که حق تعالی گفته اند گمان نکنید که انها ...
... من نمی دونم چرا اسم تو شمسی خانم نیست اخه این وقت سال همه ارزو دارن برن انزلی حالا چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی والا.
بوشو بوشو بورار بشو خوش باش
ببین اون ور ها هم چه قدر زندگی هست ، شقایق هست ، وای به حالت اگه زیادی به شقایق نگاه کنی ها گفته باشم .
دیگه عصبانی شدم . دیگه طاقت ندارم کی به تو گفت بری اونجا ها تو اصلا از قصد اونجا رو انتخاب کردی من که می دونم ... وای خدا دردم و به کی بگم خدااااااااااااااااااااااااااا...

سارا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ http://marge-rabete.blogfa.com

سلام.دلم برای تموم نوشته های قشنگ و نابتون تنگ میشه.
زود زود بنویسین لطفآ.
ضمنآ من همون سارایی هستم که ازتون خواستم بهم سر بزنید و...
خذمت خوش بگذره.
مواظب خودتون باشید.
بگید زیاد هوا دار دارین.زیاد اذیتتون نکنن.(چشمک).

هر چه دارم غیر تنهایی تمامش مال تو...

سارا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.marge-rabete.blogfa.com

دوباره سلام.
یه پسر عمه دارم که چند سال قبل سر باز بود.اونم کجا؟
بندر انزلی.
اما ۲ سال بعذ که برگشت ۲ تا شده بود.
شما هم اگه مجردی، مواظب خودت باش.

فائزه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://faratarazbodan.blogfa.com/

سلام آقای جهانیان! انشالله به سلامتی این دوره نیز بگذره! چند سال بعد شما هم مثل بقیه فقط شیرینی هاش یادتون می مونه و تند و تند برا بقیه از خاطرات خوش خدمت تعریف می کنین!!!
به هر حال امیدوارم زودتر وقت کنید و بتونید مطلب بذارید وبلاگ تون که دلمون تنگ میشه! و همیشه و همه جا در پناه خدا موفق و پیروز باشید...

احسان یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ

دانشگاه عباسپور و عباسپوریها هرگز علی جهانیان وشعرهای نابش را فراموش نمی کنند.

سارا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://khandehaye-kaboud.blogfa.com

سلام.ممنونم که جواب ایمیلم رو دادین.اما به زبان فارسی نیست.اگه ممکنه دوباره. مرسی.
خدافظ

دختر ایرونی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ http://dokhtar-e-iran.blogfa.com

درود

اتفاقاً پسری به روحیات علی آقا بهترین جا برای سربازی همون بندر انزلی محسوب میشه
امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی

at پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ


علی جان سلام
دیگه باید اعتراف کنم واقعا دلم برات تنگ شده هر وقت به این وبلاگ سر می زنم و می بینم که هنوز همونه و حتی فرصت نکردی که کامنت ها رو بخونی واقعا غصه ام می گیره.
دلم گرفته شاید اثر دلگرفتگی تو باشه ولی دوست ندارم دست دارم شاد باشی ۱۵ روزش گذشت چشم به هم بزنی همش تمام می شه پس محکم باش.
شاعرها که همه جا ذوقشون جاریست.
دوست داریم پسر خدا به همرات

امید فرقانی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ب.ظ http://polepenhan.mihanblog.com/

سلام علی آقا. اگرچه اینجا کم نظر دادم ولی همه‌ی نوشته‌ها وشعرهایت را می‌خواندم. امیدوارم هرچه زودتر برگردی و چراغ این خانه را روشن‌تر کنی. موفق اشی!

مهسا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام اقای جهانیان :امیدوارم شاد و سلامت باشید..میخواستم بگم واقعا وبلاگتونو دوست دارم و با اینکه نظری ندادم!!!٬ همش بخاطر این بوده که خودمو صاحب نظر ندونستم و بهتره بگم جملات و خصوصا اشعار ناب و بیاد مونی وبلاگ شما انقدر منو تحت تاثیر قرار داده که هر وقت فرصتی پیش میاد سراغ شعر های قشنگتون میام٬ بی صبرانه مشتاق مطالب جدیدتون هستم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد