بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

سلامی دوباره

 

سلام...

بعد از مدتها دوباره به وبلاگم سر می زنم...راه

نمی دونم چطوری اما می خوام دوباره شروع کنم...

باید اعتراف کنم بعد از جدایی از دوستانم در کانون هنرمندان بیرجند آقایان :محمدرضا غلامی؛ روح ا... محمدی ؛ مهدی ذبیحی ؛ محمدرضا دستجردی ؛ صدرا صادقی ؛ مجید اسطیری ؛ حجت خسروی و ... دیگه حتی یه لحظه هم اقدامی برای نوشتن نکردم.

انگار اونا با جمع دوست داشتنیشون وادارم میکردن که بنویسم...

از گناه خودم هم نباید بگذرم ؛ بخاطر کسی که تنها ...

ولش کن

ایشالا دوباره شروع می کنم...

ازتون ممنونم هوامو داشته باشین.

راستی معذرت خواهی بدهکارم به محمدی عزیزم که همیشه همرام بود امیدوارم منو ببخشه

به امید دیداری دوباره

نظرات 4 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام سلام و باز هم سلام.
خیلی خوشحالم .اون قدر که... شاید فقط بشه سه تا نقطه گذاشت.
دلم برای بیتوته تنگ شده بود برای .... تمام لحظاتی که با بیتوته گذشت .لحظاتی قشنگ سخت و به یاد مو ندنی.
انتظار سخت تر از اونی بود که فکر میکردیم . خوشحالم که بیتوته باز هم بیتوته میشه و با خودش......
علی جهانیان ...
مرد مهربون بیتوته هرگز تموم نشده بود که بخواد...
اون همیشه بوده هست و خواهد بود .

اون حالا همه ی زندگی کسیه که .....
به خاطر اون زنده ست.
اون حالا ...............
اون هیچ وقت تموم نمیشه.

عزیزت ایمان دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

#####( اینو تایید نکن )###
سلام داش علی
خوبی ؟
چرا خالی می بندی! بگو سرم شلوغه وقت ندارم مطلب جدید بزنم یا بهتر بگی وقت ندارم به وبلاگ سر بزنم.
خب چه خبرا
یه دفعه وبلاگت اومد به ذهنم که اومدم سر زدم(ولی دیدیم نه فرق چندانی نکرده با اخرین باری که اومدم)-برا همین عذاب وجدان هم نگرفتم که چرا دیر سر زدم.
حال و احوالت چطوره.
حالا دلیل نداره چون سرباز نیستی
سربازها رو تحویل نگیری ;-)
داش علی سال نو رو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوب خوش پر در امدی داشته باشی.
خودت خوانوادت هم سالم و سرزنده باشند.
عزیزمی.
خداحافظ البته نه چندان طولانی

جواد عمو شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://javad1373.blogfa.com/

آق پسر عمو برو تو وبلاگم ببین چیکار کردم . راستی تو بخش پیوند های وبلاگ هم نگاه کن ببین واسه تو چیکار کرد راستی شعرات هم خیلی با حاله...........قربانت جواددددددددددددد.

هستی جهانیان چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
من هستی ام بابایی
شعر های بسیار زیبایی نوشتین
دخترتون هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد