بیتوته

شعر و ادب

بیتوته

شعر و ادب

سال نو مبارک!

 

سلام یاران

زیاد تغییری در زندگیم ایجاد نمیشه اما انگار یه خبرایی هست...

بهار...بهار

بهار...

سبزه و خاک .

شاد باشید و سر افراز.

سال نو همتون مبارک.


بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه های شسته، باران خورده، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگ های سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شادگل

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار


خوش به حال چشمه ها و دشت ها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه های نیمه باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار


ای دل من، گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی پوشی به کام

باده رنگین نمی نوشی به جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن مِی که می باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

نرم نرمک می رسد اینک بهارساقیا آمدن عید مبارک بادت

خوش به حال روزگار


گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می شود هفتاد رنگ

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

 

نظرات 40 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

غزل پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ق.ظ

بازم سلام.
نه بزنم به تخته انگار واقعا یه خبرایی هست.
ماشالا.هزار ماشالا.
شاید نشه همه ی اون چه رو که اتفاق افتاد به فال نیک گرفت
اما گاهی تغییر لحظه ای به سراغت میاد که چشمتو به روش بستی.
بهار از راه میرسه و این بهاریه که هرگز فراموشم نمیشه.من هم با همین بهار سبز میشم نفس میکشم و زندگی میکنم.
خوشحالم. اگر چه بهار زندگیم مثل بقیه کنارم نیست اما اون تنها بهاریه که تو قلبم شکوفه میزنه و با تپش های قلبم
می تونم در آغوشش بگیرم.
امیدوارم سال جدید واسه همه سالی پر از لبخند و روزهای خوب باشه.
سالی سراسر عشق.سالی پر از ظهور.

امشب از پنجره رفتم که بگم مواظبم باش
کاش از اون بالا بیفتم که بگم مواظبم باش

این سکوتم یه بهانه س که نگاهتو بدزدم
روی قفل در نوشتم که بگم مواظبم باش

یادمون نره
کنار سفره های رنگی مون واسه همدیگه دعا کنیم.
امیدوارم بیتوته روزهای قشنگی رو در کنار علی جهانیانش ببینه.
خوش به حال بهار .خوش به حال هر کی بهاریه.
یا حق. عید همه مبارک

سید حسین کاظم زاده جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://faryadkadoos.blogfa.com

فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت به همه دوستداران ایران مبارک باد

بهار امسال با بهار ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد امین(ص) مصادف شده است که این حسن تصادف را به فال نیک می گیریم زیرا که ما ایرانیان بر این باوریم که:

سالی که نکوست از بهارش پیداست

فرخنده و ورجاوند باد نوروز باستانی بر ایرانیان نیک اندیش و پاک نیت

فائزه یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ http://faratarazbodan.4soogh.com

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ...
این بهترین چیزیه که می شه گفت!

حسین مومنی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ http://hamsayeh.blogfa.com/

سبز چون بهار،سرخ چون آتش بهرام،برقرار چون ایران باشی ،نوروز بر شما خجسته باد

یوسف بهمن پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://bahmanz.blogfa.com/


علی جهانیان عزیز سلام و سال نو مبارک
از اینکه دوباره
امدید بسیار خوشحال شدم
با آرزوی سلامتی و موفقیت

زهره جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com


^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

یه نظر خصوصی گذاشتم
زهره

زهره جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com

آری،آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداســـــــت
من به پایان دگــــــــر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست (فروغ فرخزاد)

دوست گلم:اگه با تبادل لینک موافق هستی،منو به نام در خاموشی،فریاد هاست لینک کن و تو قسمت نظرات بگو تا در اسرع وقت لینکت کنم.

منتظر حضور سبزت هستم.

*زهره*

حسین ص نادری جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام علی آقا
سال نو بر شما مبارک باد .
دکتر آدرس وبلاگتون را داد خیلی خوشوقت شدم از دیدن وبلاگ زیبا و پرمحتوایتان . ماشالله بازدید کننده هم که زیاد دارید!
افسوس که من دیر مطلع شدم . ( آرشیو مرداد 1384 !!!!) سال خوبی در پیش رو داشته باشید .

مسعود ا.ف. شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام علی آقا ...
از دوستای گذشته خدمت هستم ... (حسن روددد... )
بابا ای ول به این وب لاگ ....
سال نو مبارک

محمد.ق یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام علی جون.
سال نو مبارک و با آرزوی سلامتی و شادکامی.
به امید دیدار.

nobody یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام فقط خواستم بگم ممنون که برگشتین .
عیدی که گذشت و سالی که در پیش روست مبارک.
(یاخدا‍‍)

زهره سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com/

جناب آقای جهانیان-برادر خوبم:
منت بر سر تقویم گذاشتید...بهار را شرمنده کردید و فروردین را سر فراز نمودید....۲۰ فروردین سالروز تولدتان مبارک.....

سارا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ http://khandehaye-kaboud.blogfa.com

روشن کردن یک شمع بهتر از نفرین کردن تاریکیست
...
خیلی خوشحالم
شاید خودت بهتر از هر کسی بدونی
اما کاش یه سری هم به تابوت من زده بودی
...
برگ را باور کن،آفتابی تر شو،باغ را از بر کن
...

زهره چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت
هرکسی غصه ی اینکه چه میکرد نداشت
چشمه ی سادگی ار لطف زمین می جوشید
خودمانیم،زمین این همه نامرد نداشنت

زهره سادات پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com

از طوفان غم مترس.طوفان میهمان دریاست...
قدری مقاومت کن. پارو بزن و تلاش کن...
طوفان رفتنی ست
چه سعادتمند کسانی که طوفان دریا را تحمل میکنند
و فردا به تماشای خورشید ظفر و پیروزی می نشینند.
آری...
به شرط اینکه صبور باشیم و مقاوم

ممنون میشم اگه یه نیم نگاهی بندازی...آخه یه کارائی کردم...راستی نظر یادت نره...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.منتظر حضور سبزت هستم...

علی فرهمند شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام علی جان خوش اومدی و سال نو هم تبریک میگم سال خوبی داشته باشی

زهره سادات یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com


ای دوست
در زندگی انسان زخم ها و دردهائی است که روح و روان آدمی را در تنهائی میخورد و میتراشد.....تنها راه آن فراموش کردن است...
.
تورا من چشم در راهم
31/1/87
استاد غنی زاده

زهره سادات یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com

((دهانم را از چهره ی زردم باز کن
و به آنانی ده
که دلی برای سخن گفتن دارند
و دهانی ندارند!))

زهره یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

روح انسان بازتاب لحظه هاست
شادی لحظه درون خنده هاست
پس بیا با هم بخندیم نازنین
خنده برهر درد بی درمان دواست

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ

میخام یه شعر از سعدی بنویسم...خیلی شعر قشنگیه.....
مگه نه؟
.
مانند کودکی همه ام گوش می شوم
لب های تو که با هیجان می خورد به هم
کنکاش پر حرارتشان اتفاق نیست
وقتی دو دست سرد جوان می خورد به هم

ام الکلثوم-عزیزت ... یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام علی آقا.
خوبید؟
شرمنده وقت شمارو میگیرم
خیلی وقته به وبلاگت سرمیزنم فقط به این امیدکه مطلب جدیدی ببینم ولی حیف که همیشه مثل همیشه بود یعنی مطلبی نبود
اون وقت بود که بغض می کردم و می رفتم یه گوشه تا مدتها گریه می کردم که چرا مطلبی نوشته نشده ، پس من خودم رو با چی آروم کنم که من را مرهمی جز اشعار تو نیست آه ه ه ه ه ه
تا این که امروز به وبلاگت سر زدم...
باورم نمیشد
خدای من
یعنی اقای علی باز هم دست به قلم برد؟؟؟!!!!
باز هم یه بغضی گلوی من را در هم فشارد ولی این بغض ؛ بغض خوشحالی بود و من ساعتها گریه کردم که این گریه هم گریه خوشحالی بود.
من واقعا ازت(شما) ممنونم که اینقدر سنگ صبور محکمی شدید برایم.
حتی این شور و شوق و شعف تا حدی بودمه مناز خودم شعر هم سرودم.
اگه اجازه میدهیدبخونم
.
.
.
.
.
.
.
ممنون که اجازه دادید.
خوردن بستنی کیم چه لذتبخش است
خوردن بستنی که با رخصت یاراست


البته این شعر منسوب به ایمانین و حتی صادقانه تر اینه که بگم منسوب به اون ایمانه نه این ایمان.
خب علی اقا باز هم بابت همه کمکهات ممنون
ازتو خواهشمیکنم که بیشتر مطلب بزن که خیلیها با همین مطالبت شما زنده اند.
دیگهاز بس چرت گفتم خسته شدم
اقا فعلن بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

یوسف بهمن شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://khabkhoshkhati.blogfa.com

سلام و درود خدمت دوست ندیده علی عزیز

خیلی وقت است که می گذرد از نو نشدن پست وبلاگ بیتوته

علی جان کجای ...؟
در ضمن آدرس وبلاگ خواب خوش خطی از :
http://bahmanz.blogfa.com
به
http://khabkhoshkhati.blogfa.com
انقال یافت
با کار جدید و نقد ارزشمندانه شما
منتظر حضور سبزت خواهم بود

دوست مسعود (اکبری راد) ندیده عزیزم به من گفت :
از علی خبر داری ؟
گفتم :
تو رامن چشم در راهم

[ بدون نام ] دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

سرباز زشت شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.molkejonoon.blogfa.com

تق! تق!
....

آمدیم تشریف نداشتید!

زهره سادات دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.hosseini1365.blogfa.com

من که با دریا تلاطم کرده ام
راه دریا را چرا گم کرده ام
.
.
.
.
دو هفته پیش با چند جمله ی مثبت اندیشی آپ شدم و امشب با شعری پر محتوا اما غمگین از مولانا(البته فکر کنم!)
منتظر دیدن اسمت در نظراتم هستم.

زهره شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://esl-blogfa.com

میبینم که همچنان نیستین!
اگه ۱۲۰ سال دیگه این نظر را دیدین به این آدرسی که گذاشتم برین....آخه حدود یه هفته است که یه وب انگلیسی درست کردم!!!

زهره سادات جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ق.ظ http://hosseini1365.blogfa.com

((( به خوبا سر میزنی؟ مگه ما بدا دل نداریم)))
.
دل یا دریا؟
بذار جزومد بگه:
دل آدمی خیلی بزرگه.
مثه دریا....
باهات حرف میزنه.
مثه موج دریا.....
اگه به دریا عمقی ترنگا کنی،چیز زشت هم داره
اما
آنقدر که زیبائی داره
زشتی هاش به چشم نمیاد
پس به زیبائی هاش نگاه کن
به دریا، به رنگ آبی دریا، به ساحل، به صدف، به موج و.....جزر و مد
.
.
.
به - جزر و مد- هم عمقی نگاه کن
زیباست! ... ولی اگه عمقی تر نگاش کنی،زشتی هایش را می بینی.
اما آنقدرکه زیبائی داره
زشتی هاش به چشم نمیاد
پس به زیبائی هاش نگاه کن
.
.
.
دوست داری جزر و مد چطور باشه؟

علی اصغر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://itmashhad.blogfa.com

سلام دوست من
وبلاگ خیلی قشنگی داری بهت تبریک میگم .
روزهای خوبی داشته باشی
حتما حتما حتما به من هم سر بزن

سارا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ق.ظ http://www.khandehaye-kaboud.blogfa.com/

شمع هنوز بیدار است و من همچنان چشم به راه
..
با غزلی لز زنده یاد حسیم منزوی به روزم

زهره سادات شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://hosseini1365.blogfa.com

سلام برادر خوبم
جناب آقای جهانیان:
میشناسید یا معرفی کنم؟
آخرین لینکتون هستم
وبلاگ در خاموشی فریادهاست بنا به دلایلی... به جزرومد تبدیل شد..
جزرومد همه ی تنهائی منو به خودش اختصاص داده بود..
ولی....
حدود دو هفته است که دیگه جزرومدی وجود نداره
جزرومد برای همیشه رفت
رفت تا فرشته ی آسمانی بشه....
امروز هم مثه بعضی از روزا...آهنگ وبلاگتون را از تو گوشی موبایلم گذاشتم..اما بعد از حدود سه ماه....دوباره اومدم تو بیتونه...فکر کردم آپ کردین اما انگار هیچ تصمیمی ندارین...
کاشکی بهم میگفتین چه طوری میتونم کمکتون کنم....

سرای اهل قلم دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://sarayeghalam.blogfa.com

دومین جلسه داستان خوانی با داستان «شهید دانشگاه دیترویت» نوشته خانم ندا پیروی، دوشنبه 18 شهریور ماه ساعت 3 در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد. قابل ذکر است که نقد و بررسی این داستان را استاد فتح الله بی نیاز به عهده دارند.
از علاقمندان به داستان نویسی دعوت می شود در این جلسه حضور به هم رسانند.

حوریه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://qodratezehn.blogfa.com

خداوند را شاکریم که توانستیم ادعیه ی ماه مبارک رمضان را در قدرت ذهن جمع آوری کنیم تا مورد استفاده ی شما بزرگواران قرار بگیرد .
لطفا برای استفاده بیشتر ، به قسمت - ادامه ی مطلب- مراجعه فرمائید:
چند حدیث از امامان معصوم
اعمال مشترک ماه مبارک رمضان
دعای افتتاح
دعای سحر
دعای هر روز ماه مبارک رمضان
نماز های وارده در ماه مبارک رمضان
دعای وداع ماه مبارک رمضان

با سپاس فراوان از آقای میلاد بیرون وند که این مطالب را به صورت کتاب جمع آوری کردند .
و در آخر اینکه قدرت ذهن تا آخر ماه مبارک رمضان آپ نخواهد شد اما حتما به وبلاگ شما دوستان همیشه خوبمون سر خواهیم زد .

التماس دعا
قدرت ذهن
حوریه و الهه

حوریه(زهره سادات- در خاموشی فریاد ه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://qodratezehn.blogfa.com

سلام آقای جهانیان... چه خبرا؟ انگار خیلی وقته نیومدین بیتوته.....
بنا به دلایلی اون وبلاگ را تعطیل کردم.... در حال حاضر هم با دوست زینب (الهه) یه وبلاگ دونفری داریم به نام قدرت ذهن... که الحمدالله مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته....
من برای لینک کردن بعضی وبلاگ ها... بنا به دلایلی از صاحبان اون وبلاگ اجازه نگرفتم.... مثه(ردپای عشق)..عشق الهی..قول میدهم آسمانی شوم .... وحشی آزاد.... ساغر شکسته و در نهایت: بیتوته ... بیتوته هم مثه خیلی از وبلاگهای دیگه.. بدون اجازه لینک شد....
خلاصه خوشحالم میکنید اگه به قدرت ذهن سر بزنید ... دوست دارم بدونم قدرت ذهن از نظر شما چه وبلاگی هست...
یادتونه تو دانشگاه بهم گفتین مطالب وبت را تغییر بده.. حالا تغییر دادم... بد جورم تغییر دادم....از تغییرات راضی هستین؟

زهره پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام آقای جهانیان... چه خبرا؟ انگار خیلی وقته نیومدین بیتوته.....
بنا به دلایلی اون وبلاگ را تعطیل کردم.... در حال حاضر هم با دوست زینب (الهه) یه وبلاگ دونفری داریم به نام قدرت ذهن... که الحمدالله مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته....
من برای لینک کردن بعضی وبلاگ ها... بنا به دلایلی از صاحبان اون وبلاگ اجازه نگرفتم.... مثه(ردپای عشق)..عشق الهی..قول میدهم آسمانی شوم .... وحشی آزاد.... ساغر شکسته و در نهایت: بیتوته ... بیتوته هم مثه خیلی از وبلاگهای دیگه.. بدون اجازه لینک شد....
خلاصه خوشحالم میکنید اگه به قدرت ذهن سر بزنید ... دوست دارم بدونم قدرت ذهن از نظر شما چه وبلاگی هست...
یادتونه تو دانشگاه بهم گفتین مطالب وبت را تغییر بده.. حالا تغییر دادم... بد جورم تغییر دادم....از تغییرات راضی هستین؟

حوریه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ http://qodratezehn.blogfa.com

سلام دوست خوبم
تو اول ماه مبارک رمضان،قول دادیم که به وبلاگاتون سر بزنیم اما متاسفانه به قولمون عمل نکردیم....شرمنده هستیم اما کم خدمتی ما دلیل بر بی مهری ما نیست......


آمد از راه، با سرافرازی
ماه تزکیه، ماه خودسازی
رمضانا تو بهترین ماهی
چون که ماه ضیافت اللهی
خوش عمل هرکه بود در رمضان
ترک منکر نمود در رمضان

شبهای ملکوتی قدر نزدیک است
دراین شبها،قدرت ذهن را فراموش نکنید


اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی

هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً

وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً


التماس دعا
قدرت ذهن

یوسف بهمن دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://http://khabkhoshkhati.blogfa.com/

علی جان سلام
گفتی که بروز می کنم پس کجایی

اما من بروز کردم
و منتظر حضور سبز شما

بهزاد چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام علی جان کجایی دلمون گرفت بابا نمیگی هستن آدمایی که با شعرای تو روزگار میگذرونن
داد از غم تنهایی دل بی تو به جان آمد وقت است باز آیی

مجید اسطیری شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.ghooolesabz.blogfa.com

سلام علی جان
حال و احوال ؟
مثلا قرار بود باز رونقی به وبت بدی
زمستون داره میاد و هنوز پیغام تبریک عیدت اون بالا مونده !
اومدم فقط بهت بگم که من تازه این روزها عباس صفاری رو کشف کردم
حمیدرضا شکارسری خیلی پیش دوربین قدیمی رو بهم معرفی و پیشنهاد کرده بود و من تازه پیداش کردم
دیروز به جای درس خوندن نشستم و دوربین قدیمی رو مرور کردم و امروز هم سر کلاس بهداشت روان داشتم می خوندمش
فوق العاده س کاراش
حتی همین شعری که تو چند پست قبل گذاشتی رو امروز طور دیگه ای کشف کردم و لذت بردم
همین
راستی اگه هنوز بیرجند هستی می خواستم بهت بگم که من تصمیم گرفته م این یه اسل باقی مونده از دوره ی ناپیوسته رو انتقالی بگیرم و بیام بیرجند
امیدوارم بازم دور هم جمع بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد